Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    A 11-5-2024 - 20:17

    Verschrikkelijke service
    Verschrikkelijke service.
    Mijn mobiel internet onbeperkt + bellen komt niet boven de 2 streepjes bereik.
    Ik werk hierop maar het internet blijft wegvallen, uitgaan en ik kan hier niet op werken.
    De klantenservice is VERSCHRIKKELIJK!

    Ik wou dat ik deze slechte reviews had gelezen voordat ik bij knp ging.
    Er werken alleen debielen volgens mij?
    Niemand kan mij helpen, je komt ook niet met een manager of iemand die er wel van weet in contact.
    Zinloos.
    Ik ga naar odido. Die had ik hiervoor voor internet dus doei kpn.
    Zal iedereen die ik kan vertellen om NIET bij kpn te gaan.

    • Verschrikkelijke service.
    • Mijn mobiel internet onbeperkt + bellen komt niet boven de 2 streepjes bereik.
    • Ik werk hierop maar het internet blijft wegvallen, uitgaan en ik kan hier niet op werken.
    • De klantenservice is VERSCHRIKKELIJK!
    • Verschrikkelijke service
    • Mijn mobiel internet onbeperkt + bellen komt niet boven de 2 streepjes bereik.
    • Ik werk hierop maar het internet blijft wegvallen, uitgaan en ik kan hier niet op werken.
    • De klantenservice is VERSCHRIKKELIJK!
    • Ik wou dat ik deze slechte reviews had gelezen voordat ik bij knp ging.
    • Niemand kan mij helpen, je komt ook niet met een manager of iemand die er wel van weet in contact.
    • Zinloos.
    • Ik ga naar odido. Die had ik hiervoor voor internet dus doei kpn.
    • Zal iedereen die ik kan vertellen om NIET bij kpn te gaan.
    Beoordeling
    2
    R. Putter 30-4-2024 - 11:57

    Ik ben in december 2023 overgestapt op KPN glasvezel omdat Tweak, waar ik abonnee was op ging in Odido. Maar wat een spijt heb ik. Een Sagem modem met drama WIFI. Geen backup mogelijk van dat modem en geen mogelijkheid voor MAC adres beveiliging. Updates zonder test. Geeft KPN zelf toe. Dus ben je als gebruiker proefkonijn. Tuurlijk kun je een Fritz modem huren of kopen. Maar kom op mensen. Tien jaar abonnement bij Tweak en zelden of nooit problemen! Bij de grootste aanbieder van Nederland alleen maar drama. Ik stap over zodra mijn abonnement bij KPN afloopt!

    • Betere standaard modem en WIFI. Backup en beveiliging op het modem. Updates die eerst getest worden.
    Beoordeling
    1
    Lieke 9-4-2024 - 18:53

    Ze sturen je van de kast naar de muur. Laatste weken vaak aan de telefoon geweest met de klantenservice over een issue met mijn telefoon. Eerste medewerker zei dat batterij niet valt onder de garantie van KPN, dus dat je voor check van camera wel naar KPN kan maar batterij naar appel. 2e medewerker zei dat dit beide bij KPN kan en dat ik hem moet opsturen via reparatie.kpn.nl dit heb ik geprobeerd maar ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen dus bel nog een keer naar de klantenservice die me verwijst naar het nummer van de reparatie site. Na 2,5 uur in de wacht gestaan te hebben zonder gehoor heb ik de klanten service van KPN weer gebeld waarbij ze vertelde dat ik naar een KPN winkel moet om de telefoon in te leveren maar dat ik waarschijnlijk hoge kosten ga krijgen om dit te repareren. Ze maken het je zo lastig waardoor je op gaat geven en hun al hun geld houden. 🙁 erg jammer

    Beoordeling
    1
    Susan 3-4-2024 - 15:13

    Zorg ervoor dat u geen klant wordt van KPN!!!

    • Er zijn geen pluspunten
    • Kpn heeft een fout gemaakt en daardoor moet ik iedere maand meer betalen en ik krijg geen cent compensatie. Een klacht indienen heeft geen zin omdat kpn te hebzuchtig is en een klant behandeld als oud vuil. Mijn contract is bijna afgelopen en ik zal dan direct overstappen .
    Beoordeling
    1
    Biko Diarra 26-3-2024 - 16:53

    Eerst 2 jaar lang 21 euro in de maand teveel betalen voor m’n abbonoment zonder een signiaal of compensatie. Vervolgens wijzig ik m’n nummer ben ik een hele week lang onbereikbaar (van het kastje naar de muur gestuurd) zonder compensatie of enig begrip. Vervolgens smeren ze me in de winkel een internetabonnement aan en beloven dat het zonder problemen overstappen is. Nu heb ik al 2 dagen geen internet omdat ze me gewoon niet aansluiten op het netwerk vanuit de centrale, ik werk thuis mijn vrouw ook met alle gevolgen van dien!!! Kijk uit voor dit malavide bedrijf.. ze leveren niks en willen alleen je geld!! Ben blij dat ik er nu vanaf ben!!

    • Altijd op tijd met het factuurtje maar leveren ho maar!!
    • Ga eens leveren wat je in je contract neer zet. Mocht je dat niet na kunnen komen geef dan een signaal.. Stel mensen op de hoogte als ze onnodig teveel betalen.. Kom je afspraken na!!!
    Beoordeling
    1
    Jod 16-3-2024 - 00:18

    Deze ene ster zijn er 2 te veel.

    Wat een dramatisch en kansloos bedrijf. Ongeloofelijk. Al 10 jaar lang structureel gezeik met die experia boxen. Wie die dingen ontworpen heeft kan beter bij de McDonalds aan de slag. Ik ken de klantenservice daar ondertussen zo goed dat we bijna kerstkaarten kunnen sturen..

    Gelukkig binnenkort naar de concurrent #zinin.

    • Opzeggen ging prima
    • - Internet erg vaak bijzonder traag.
    • - Vaak valt het hele internet weg waardoor je 4 uur van je tijd mag besteden aan zo'n 17000 verschillende oplossingen.
    • - klantenservice is vriendelijk maar heeft het oplossend vermogen van een baksteen
    Beoordeling
    1
    Tom van der Horst 13-3-2024 - 10:57

    KPN biedt veel maar levert niets
    Alles wat er niet hoort te gebeuren, gebeurd bij KPN.

    In November heb ik een bestelling geplaatst voor internet en TV. Er werd mij aangegeven binnen enkele weken aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk. We zitten inmiddels in maart (5 maand later) en u raad het al, nog steeds geen internet of TV van KPN.

    Ik wordt door de vriendelijke KPN klantenservice verzocht contact op te nemen met hun aannemer Selecta over de installatie van het glasvezelnetwerk. Ondanks dat dit heel vreemd is heb ik dit geprobeerd. Echter is contact krijgen met de aannemer Selecta gewoonweg onmogelijk. Na de belofte teruggebeld te worden (de ene keer dat ik ze wel aan de lijn kreeg) en meerdere belpogingen van tussen de 5 en 20 minuten die niet werden beantwoord heb ik het opgegeven.

    Op advies van de klantenservice medewerkers van KPN heb ik de bestelling geannuleerd. Zij zeiden eigenlijk zuchtend dat het verstandiger is de bestelling te annuleren dan te zoeken naar een oplossing.

    Het is wel erg jammer dat het zo ontzettend moeizaam loopt dat ik me genoodzaakt voel om mensen hiervoor te waarschuwen en een review te schrijven. Dit doe ik namelijk nooit.

    Met hartelijke groeten aan iedereen,

    Tom

    • Vriendelijke klantenservice medewerker van KPN.
    • Alles wat te maken heeft met communicatie. Zowel intern als richting klanten.
    Beoordeling
    1
    Puck 11-3-2024 - 10:02

    NOOIT MEER KPN!

    Och.. wat een slecht bedrijf. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
    Verhuizing in juli doorgegeven en nu nog een onterechte betaling krijgen van €260 voor de maanden waarin wij geen internet en tv hebben gehad, maar waarbij de opzegging bij kpn niet goed doorgekomen is. Als sinds juli 2023 aan het mailen en bellen, maar totaal geen hulp van KPN. Alles draait er alleen maar om geld, geen enkele klantenservice!
    Echt om jullie te schamen. Ik weet wel, ga alsjeblieft NOOIT bij KPN.
    Zitten nu bij Caiway en nog NOOIT problemen gehad!

    NOOIT NOOIT NOOIT MEER KPN!!!!

    • Geen enkele positieve ervaring.
    • Klantenservice. Geen enkel begrip!
    Beoordeling
    1
    Lukassen 11-3-2024 - 08:52

    Een provider die niets op heeft met zijn klanten. Zo lang je maar een abonnement afsluit is alles goed, maar kom vooral niet met klachten want daar zijn ze niet van.
    KPN is heel erg slecht met het oplossen van problemen.
    Zodra het kan stappen we heeeeel snel over !!!!!

    • Los de problemen op en verleen netjes de service die nodig is.
    • Geef de klant het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt en nogmaals LOS HET PROBLEEM OP!!!
    Beoordeling
    1
    martin 8-3-2024 - 16:13

    Beloofd simpel en werkend internet. Na 4 maanden, minimaal 10 uur bellen, 3 monteurs en meerdere afspraken die niet nagekomen zijn het abonnement op proberen te zeggen, maar wordt dan aan mijn jaarcontract gehouden.

    • Beloofd simpel en werkend internet. Na 4 maanden, minimaal 10 uur bellen, 3 monteurs en meerdere afspraken die niet nagekomen zijn het abonnement op proberen te zeggen, maar wordt dan aan mijn jaarcontract gehouden.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.